تحقیق رشته مدیریت با موضوع برند تجاری

دانلود تحقیق  رشته مدیریت با عنوان، برند تجاری

 

 

 

 

بخشی از متن تحقیق:

نام محصول، خدمات یا شرکت شما چقدر مهم است؟

نام شما معنای انتقادی از نام تجاری شماست، و تقویت کننده ارزش یا حدفاصلی است که  ازآن کسب می کنید. زمانی که شما به توسعه یک نام اقدام می کنید، تعدادی گزینه  پیش روی داردید:

از نام  سرمایه گذار یا  موسس استفاده نمایید(Hewlett-Packard)

توضیح دهید چکار می کنید(خطوط هواپیمایی جنوب غربی)

تجربه یا تصویری را توصیف کنید( دو سرعت)

کلمه ای خارج از زمینه را  در برگیرید(apple به معنای سیب)

کلمه ای را مزین سازید(گوگل)

 

 

 

توضیحات فایل:

-این فایل با فرمت WORD ( قابل ویرایش) ارائه شده است.

-تعداد صفحات فایل ورد: 3ترجمه شده

-قابل ارائه و مناسب  بعنوان تحقیق جهت موضوعات رشته مدیریت

 2 صفحه پی دی اف انگلیسی


  جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار کارت ویزیت,بنر,طرح لایه باز, فایل های گرافیکی دانلود  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار سل  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *