روابط عمومی، اصول اخلاق و رسانه اجتماعی

هدف اصلی این مقاله شناسایی نگرش­های کنونی کارگزاران به اصول اخلاقی در جوامعی است که به طورمتفاوت در لیست ­های بین ­المللی با مقایسه سطوح دموکراسی در کشورهای مختلف درجه­ بندی شده­ اند.

 

این مقاله در 23 صفحه به ترجمه متن لاتین، public relation, ethics and social media  می پزدازد.


  جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار کارت ویزیت,بنر,طرح لایه باز, فایل های گرافیکی دانلود  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار سل  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار فارس

دیدگاهتان را بنویسید